مرجع:
233453003

کوله پشتی پسرانه

Loot collection

سایز 32

مناسب برای دبستان

کوله پشتی Loot یک محصول شگفت‌انگیز و کارآمد برای افرادی است که به دنبال کوله‌پشتی با کیفیت بالا و ویژگی‌های منحصربه‌فرد هستند. این کوله‌پشتی با طراحی زیبا و امکانات متنوع، یک همراه وفادار برای مسافرت‌ها و استفاده روزمره است.

ادامه مطلبShow less
آخرین موجودی 1 عدد
27,500,000 ریال (با مالیات)

کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
توضیحات

ویژگی‌های برجسته کوله‌پشتی Loot

1. قابلیت نصب ترولی (پایه چرخدار): با داشتن قابلیت نصب ترولی، این کوله‌پشتی اجازه می‌دهد تا به راحتی بر روی پایه چرخدار قرار گیرد و شما را از جابه‌جایی آسان و آزادانه در فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های حمل و نقل راحت‌تر می‌سازد.

2. پشتی عایق بندی شده: این کوله‌پشتی دارای ویژگی پشتی عایق بندی شده است که مواد غذایی و نوشیدنی‌های شما را تا لحظه مورد استفاده در دمای مطلوب نگه می‌دارد. به‌اين ترتیب، شما می‌توانید از غذاها و نوشیدنی‌های خنک‌کننده‌تان هنگام مسافرت‌ها و سفرهای طولانی لذت ببرید.

3. ساخته شده از پلی استر با کیفیت: با استفاده از مواد پلی استر با کیفیت بالا، این کوله‌پشتی بسیار مقاوم و دوام دار است و در برابر سایش و ضربه‌ها مقاومت می‌کند. این ویژگی آن را برای مصارف روزانه و سفرها مناسب می‌سازد.

4. PVC-Free: با توجه به استفاده از مواد PVC-Free، این کوله‌پشتی به حفظ محیط‌زیست کمک می‌کند و به عنوان یک محصول مسئولانه و دوستدار محیط‌زیست شناخته می‌شود.

کوله‌پشتی Loot با توجه به ویژگی‌های برجسته‌ای که دارد، انتخاب بسیار مناسبی برای افراد پویا، مسافران و افرادی است که به دنبال یک همراه کارآمد و شیک برای روزمره و مسافرت‌ها هستند. با این کوله‌پشتی، شما می‌توانید از کیفیت ساخت بالا، ویژگی‌های عملی و طراحی جذاب آن بهره‌مند شده و تجربه‌ی لذت‌بخشی از حمل و نقل امتیازات و لوازم شخصی خود را داشته باشید.

Loot collection

کوله پشتی پسرانه گابل مدل  loot قابل تطبیق با ترولی، پشتی ترموفرم شده ،پایه پد دار با محافظ پلاستیکی تقویت کننده (ضد باکتری، ضد آب و قابل شستشو).

بالشتک های بالشتکی و تقویت شده،شامل شناسه و سازمان دهنده در داخل ،ساخته شده از مواد بدون پی وی سی، با پارچه ای با چگالی بالا و با کیفیت بالاتر.قابلیت جاگذاری لپ تاپ 14.1 اینچ.

کالکشن loot گابل اسپانیا

کوله پشتی Loot یک کوله سلامتی !

حمل صحیح کوله پشتی یک جنبه کلیدی برای سلامت روزانه شما و فرزندانتان است. استفاده صحیح و قرار دادن کیف می تواند از آسیب های جدی کمر جلوگیری کند. و اصلاً پیچیده نیست، فقط توجه به جنبه های مختلف مهم است: انتخاب کوله پشتی استاندارد،وزنی که حمل می شود، نحوه توزیع بار و نحوه تنظیم آن بر بدن از عوامل تاثیر گذار است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
233453003

مشخصات

ابعاد
15×44×32
وزن
550 گرم
حجم
23.5 لیتر
کد کالا
233453003
محل نگهداري قمقمه
دارد
قابليت شستشو
دارد
قابلیت نصب ترولی (پایه چرخدار)
دارد
پشتی عایق بندی شده
دارد
جنس
پلی استر
نظرات
بدون نظر

ثبت نظر

  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
کالای مشابه

تماس با ما

ساعات کاری: شنبه الی چهارشنبه: 8:30  الی 17:30
تلفن: 88614063-021
واتساپ: 09398577548

آدرس ما

دفتر مرکزی: میدان ونک خیابان خدامی بعد از پل کردستان انتهای خیابان آرارات جنوبی بن بست شیرین پلاک3 واحد 6

  • info@mehrparsi.com
  • mehrparsi.offical
  • gabol_mehrparsi

ارتباط با ما

صفحه اصلی

ویژه

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم