مرجع:
232453045

کوله پشتی دخترانه گابل مدل Picnic، با طراحی زیبا و ویژگی‌های منحصربه‌فردش، یک همراه بی‌نظیر برای سفرهای طبیعت‌گردی، پیک‌نیک‌ها و ماجراجویی‌های روزمره است. این کوله‌پشتی با توجه به نیازهای شما به امکانات ویژه‌ای مجهز شده است که به شما امکان حمل و جا به جایی راحتی را به ارمغان می آورد، PVC FREE  بودن و خاصیت ضد باکتری این کوله پشتی از دیگر ویژگی های ارزشمند این کوله پشتی جذاب دخترانه است.

ادامه مطلبShow less
27,250,000 ریال (با مالیات)

کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
توضیحات

کالکشن Picnic

کوله پشتی دخترانه گابل اسپانیا مدلPicnicقابل تطبیق با ترولی، پشتی ترموفرم شده آن به نوبه خود راحتی و محافظت ایده آلی را برای محافظت از اجسام داخل ارائه می دهد. پایه پد دار با محافظ پلاستیکی تقویت کننده (ضد باکتری، ضد آب و قابل شستشو). بندهای دوشی بالشتکی های وتقویت شده. ساخته شده از مواد بدون پی وی سی، با پارچه ای با چگالی بالا و با کیفیت بالاتر.

ویژگی‌های برجسته کوله پشتی Picnic

1. پایه پد دار با محافظ پلاستیکی تقویت‌کننده: کوله‌پشتی Picnic دارای پایه پد دار با محافظ پلاستیکی است که باعث می‌شود کوله‌پشتی در مقابل رطوبت و باکتری‌ها محافظت شده و لوازم شما در داخل کوله‌پشتی به امان و بهداشت باقی بمانند. همچنین، این ویژگی‌ها باعث می‌شوند کوله‌پشتی پس از استفاده بتوانید به راحتی شستشو دهید و همیشه آماده ماجراجویی‌های جدید باشد.

2. ساخته شده از مواد بدون پی وی سی: با توجه به اهمیت حفظ محیط‌زیست، کوله‌پشتی Picnic با استفاده از مواد بدون پی وی سی (PVC-free) ساخته شده است. این انتخاب نه تنها به سلامتی شما اهمیت می‌دهد، بلکه نشان از تعهد به محیط‌زیست و حمایت از طبیعت دارد.

کوله‌پشتی Picnic با ترکیب ویژگی‌های بهداشتی، محیط‌زیستی و طراحی شیک، یک انتخاب ایده‌آل برای افرادی است که به دنبال کوله‌پشتی‌ای با کارایی و قابلیت‌های منحصربه‌فرد هستند. این کوله‌پشتی شما را همراهی مطمئن در سفرها و ماجراجویی‌ها می‌کند و به شما اجازه می‌دهد به بهترین شکل از طبیعت و محیط زیست بهره‌مند شوید. با کوله‌پشتی Picnic، لحظات به یادماندنی و پرانرژی را تجربه کنید و به دنیای جذاب و دلپذیری از گشت و گذار در طبیعت دست یافته و عشق خود به ماجراجویی را بیان کنید.

کوله پشتی دخترانه گابل اسپانیا

حمل صحیح کوله پشتی یک جنبه کلیدی برای سلامت روزانه شما و فرزندانتان است. استفاده صحیح و قرار دادن کیف می تواند از آسیب های جدی کمر جلوگیری کند. و اصلاً پیچیده نیست، فقط توجه به جنبه های مختلف مهم است: انتخاب کوله پشتی استاندارد،وزنی که حمل می شود، نحوه توزیع بار و نحوه تنظیم آن بر بدن از عوامل تاثیر گذار است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
232453045

مشخصات

ابعاد
15×44×32
وزن
550 گرم
حجم
23.5 لیتر
کد کالا
232453045
محل نگهداري قمقمه
دارد
قابليت شستشو
دارد
قابلیت نصب ترولی (پایه چرخدار)
دارد
پشتی عایق بندی شده
دارد
جنس
پلی استر
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
You may also like

تماس با ما

ساعات کاری: شنبه الی چهارشنبه: 8:30  الی 17:30
تلفن: 88614063-021
واتساپ: 09398577548

آدرس ما

دفتر مرکزی: میدان ونک خیابان خدامی بعد از پل کردستان انتهای خیابان آرارات جنوبی بن بست شیرین پلاک3 واحد 6

  • info@mehrparsi.com
  • mehrparsi.offical
  • gabol_mehrparsi

ارتباط با ما

صفحه اصلی

ویژه

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم