مرجع:
232596019

کوله پشتی دخترانه گابل مدل Roller

کوله‌پشتی Roller - همراهی سبک و ایمن برای ماجراجویی‌های روزمره و دوست دار محیط زیست (PVC FREE)

ادامه مطلبShow less
27,500,000 ریال (با مالیات)

کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
توضیحات

کوله‌پشتی Roller - همراهی سبک و ایمن برای ماجراجویی‌های روزمره

کوله‌پشتی Roller با طراحی جذاب و ویژگی‌های متمایز، یک همراه عالی برای استفاده روزمره، مسافرت‌ها و ماجراجویی‌های شماست. این کوله‌پشتی با توجه به نیازهای مدرن و تمرکز بر راحتی و ایمنی، مطمئن می‌کند که لوازم شما در داخل کوله‌پشتی به بهترین شکل نگهداری می‌شوند و شما بدون هیچ نگرانی به سفرها و ماجراجویی‌های خود ادامه می‌دهید.

ویژگی‌های برجسته کوله پشتی Roller:

1. پایه پد دار با محافظ پلاستیکی تقویت‌کننده: کوله‌پشتی Roller با پایه‌های پد دار مجهز به محافظ پلاستیکی تقویت‌کننده است که از ورود رطوبت و آب به داخل کوله‌پشتی جلوگیری می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود که لوازم شما در داخل کوله‌پشتی همیشه به امان و از آب و خیس شدن محافظت می‌شوند. همچنین، این پایه‌ها از طریق ویژگی‌های ضد باکتری به شما کمک می‌کنند تا کوله‌پشتی همیشه بهداشتی و تمیز باقی بماند.

2. ظرفیت لپ‌تاپ 15.6 اینچی: کوله‌پشتی Roller دارای ظرفیت مناسبی است که به راحتی لپ‌تاپ 15.6 اینچی و تمام اساسی‌های مورد نیاز شما را جایگاه دهد. این ویژگی باعث می‌شود شما بتوانید لپ‌تاپ خود را به همراه همیشگی‌تان داشته باشید و در هر کجا و هر زمانی به اوج کارایی و اتصال به دنیای مجازی برسید.

3. ساخته شده از مواد بدون پی وی سی: کوله‌پشتی Roller با استفاده از مواد بدون پی وی سی (PVC-free) ساخته شده است. این انتخاب نه تنها به مقاومت کوله‌پشتی در برابر آب و رطوبت اهمیت می‌دهد، بلکه به حفاظت از محیط‌زیست نیز کمک می‌کند. با انتخاب این کوله‌پشتی، شما به بهره‌مندی از یک محصول طبیعت‌دوست و مسئول می‌پردازید که برای حفظ محیط‌زیست بهترین انتخاب است.

کوله‌پشتی Roller با داشتن ویژگی‌های منحصربه‌فرد و کیفیت ساخت بالا، انتخابی ایده‌آل برای افرادی است که به دنبال یک کوله‌پشتی کارآمد، مقاوم و محیط‌دوست هستند. این کوله‌پشتی به شما امکان می‌دهد به آسانی لوازم شخصی‌تان را با خود ببرید و همیشه آماده ماجراجویی‌های جدید باشید. با کوله‌پشتی Roller، راحتی، ایمنی و سبک‌زندگی شما در هر زمان و هر مکان تضمین می‌شود.

کالکشن Roller

کوله پشتی دخترانه گابل اسپانیا مدل Rollerقابل تطبیق با ترولی با 2 محفظه اصلی و پشت ترموفرم شده به نوبه خود راحتی و محافظت ایده آلی را برای محافظت از اجسام داخل ارائه می دهد. پایه پد دار آن با محافظ پلاستیکی تقویت کننده (ضد باکتری، ضد آب و قابل شستشو) است. دارای بندهای دوشی بالشتکی و تقویت شده شامل شناسه و سازمان دهنده در داخل می باشد.دارای جیب در سمت بیرونی برای حمل قمقمه. ظرفیت لپ تاپ 15.6 اینچ را دارد. و از مواد بدون پی وی سی ساخته شده.

کوله پشتی دخترانه گابل اسپانیا

حمل صحیح کوله پشتی یک جنبه کلیدی برای سلامت روزانه شما و فرزندانتان است. استفاده صحیح و قرار دادن کیف می تواند از آسیب های جدی کمر جلوگیری کند. و اصلاً پیچیده نیست، فقط توجه به جنبه های مختلف مهم است: انتخاب کوله پشتی استاندارد،وزنی که حمل می شود، نحوه توزیع بار و نحوه تنظیم آن بر بدن از عوامل تاثیر گذار است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
232596019

مشخصات

ابعاد
20×46×34
وزن
500 گرم
حجم
23 لیتر
کد کالا
232596019
محل نگهداري قمقمه
دارد
قابليت شستشو
دارد
قابلیت نصب ترولی (پایه چرخدار)
دارد
پشتی عایق بندی شده
دارد
جنس
پلی استر
نظرات
بدون نظر

ثبت نظر

  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
کالای مشابه

تماس با ما

ساعات کاری: شنبه الی چهارشنبه: 8:30  الی 17:30
تلفن: 88614063-021
واتساپ: 09398577548

آدرس ما

دفتر مرکزی: میدان ونک خیابان خدامی بعد از پل کردستان انتهای خیابان آرارات جنوبی بن بست شیرین پلاک3 واحد 6

  • info@mehrparsi.com
  • mehrparsi.offical
  • gabol_mehrparsi

ارتباط با ما

صفحه اصلی

ویژه

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم